de samsung galaxy gio van mijn zoon is geblokkeerd te vaak verkeerd patroon ). hij weet zijn google account en ww niet meer. oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Powergen
11 jaar geleden
Dan moet je wel heel vaak het verkeerde patroon hebben gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt! de telefoon is van mijn oudste zoon en zoon nr. 3 van zeven jaar vond het wel een leuk spelletje! en nu zitten we met de gebakken peren.

Antwoorden (3)

Heel misschien vraagt je telefoon( naar veel malen geprobeerd Google account in te vullen) naar een code, ik weet niet precies of hij dat heeft ingesteld. Als dat niet werkt ga dan naar Google. Nl en klik op wachtwoord vergeten heeft u nog een email. Word het wachtwoord daar naar toe gestuurd. PS. Vaak codes die worden gebruikt beginnen bij het eerst puntje gaan naar helemaal rechts en dan helemaal naar onder. De werkt het nog niet? Zoek op YouTube naar patroon omzeilen succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan naar gmail op de computer gaan en op wavhtwoord vergeten klikken en dan word het naar je email opgestuurd maar als jeir email ook niet mmeer weet kanje een online formulier invullen waarin ze persoonlijkr gegevens vragen om te verifieren dat jij het bent

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maak een nieuw account aan op de computer en log daarmee in op de telefoon