Kan ik een berichtje krijgen wanneer een antwoord van mij is gemind?

Kan ik dat op mijn profielpagina zien als ik ingelogd ben? Volgens mij niet. Volgens mij kan ik ook niet instellen dat ik gemaild wil worden in dat geval. Of wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, onmogelijk. Op je profielpagina zie je wel de plusjes vermeld. Ook zie je de minnetjes die je krijgt van het moderatieteam wanneer er iets verplaatst of verwijderd is. Daar ontvang je ook een mail van.
Maar van een 'gewone' - op een antwoord krijg je geen melding. Daarvoor moet je gewoon bij je antwoord kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, er is geen enkel mechanisme dat minnetjes signaleert.
Daar ben ik persoonlijk wel blij om :)
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel bij de berekening van de antwoordwaardering (cijfer) toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan wel ja.
AWM
13 jaar geleden
Ja, volgens een manier die helemaal niemand begrijpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, het grote GV geheim!
AWM
13 jaar geleden
Volgens mij snappen ze het bij GV zelf ook niet.
Je krijgt alleen een melding als degene die de min uitdeelt hierbij ook een reactie geeft.
Anders moet je steeds zelf je antwoorden terughalen.

Persoonlijk zou ik ook wel een minnetjes teller op mijn profielpagina willen hebben. Dat je gewoon kunt zien bij welk antwoord een min is gekomen, net als je bij de plusjes krijgt. In geval van meerdere minnen bij één zelfde antwoord kan ik dan proberen na te gaan wat er eventueel mis was met het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat kan niet.
Zo werkt het gewoon niet op deze site.
Persoonlijk zou ik wel willen dat alle minnen en plussen
alleen gelden als ze ook gemotiveerd worden door
de minner of plusser.